niedziela, 16 grudnia 2012

GŁOSOWANIE - Siłownia Twórcza - "Zachodzące słońce"

Witajcie Hamakowiczki :)

Wszystkie jesteśmy zajęte przygotowaniami do świat, ale chyba warto zrobić sobie chwile przerwy od sprzątania i pieczenia pierniczków. Usiądźcie chwilę i zrelaksujcie się w Hamaku. Dzisiaj ruszamy z głosowaniem na najpiękniejszą prace zgłoszoną na Siłownię Twórczą. Tym razem tematem było "zachodzące słońce", które niestety oglądać możemy już po południu. ale byle do wiosny i zachodów słońca na plaży :)


Krótko zasady głosowania:

- Głosowanie trwa do 19 grudnia do godz. 23,59.
- Głosować może każdy, kto odwiedzi Turkusowy Hamak
- Każdy może oddać tylko jeden głos
- Głosy osób anonimowych nie będą brane pod uwagę
- Liczymy głosy tylko i wyłącznie z aktywnych kont google, blogger, fecebook. Takie, które są nieaktywne (dla nas fikcyjne) nie będą brane pod uwagę w zliczaniu. Jeżeli od niedawna macie profil na blogerze, a nie prowadzicie swojego bloga przyślijcie nam na meila linka do portalu społecznościowego, lub jakiekolwiek inne informacje, żebyśmy mogły zweryfikować autentyczność waszego profilu
- Nie można głosować na swoją pracę
- Zostawiacie pod tym postem swój komentarz z numerem pracy, która się wam najbardziej podoba

Wyniki będą opublikowanie 20 grudnia

Autorki swoje pracę mogą publikować dopiero po ogłoszeniu wyników. Agitowanie na własnych blogach jest równoznaczne ze złamaniem zasad i dyskwalifikacją pracy z siłowni. Zabronione jest też namawianie do głosowania na daną pracę drogą meilową.
Stworzyłyśmy regulamin w oparciu o zasady Fair- Play. Chcemy abyście miały równe szanse:)

Szczegółowy regulamin znajdziecie TU 


Na autorkę najlepszej pracy czekają nagrody:

Półfabrykaty do wyrobu biżuterii ufundowane przez PASSION ROOM
Wycinanki i brokaty ufundowane przez WYCINANKĘ
Kolczyki wykonane przez Beatę z Leniuszkowa

A teraz najważniejsze :) Pracę zgłoszone na konkurs, na które możecie głosować

1


3

4

5

6

7

8

9

10

11
12
13



Życzymy powodzenia !!

Przypominam, że jest przedłużony termin zgłaszania swoich kandydatur na Kreatywna Kobietę Miesiąca. Tym razem Waszym zadaniem jest wykonać choinkę DIY.

17 grudnia ogłosimy kolejną Siłownie Twórczej. Myślę, że przypadnie Wam do gustu, tak jak nam :)

A już jutro ogłosimy zwycięzców naszego Blog Hop Candy, a więc...





36 komentarzy:

  1. W takim razie otwieram głosowanie - nr 12. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są urocze i w pięknej kolorystyce a jednak 5 podbiła moje serce jest taka niby tu, ale gdzieś daleka dokładnie jak zachodzące słońce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, głosuję na precę nr 13. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 1 najbardziej mi zachodzące słońce przypomina

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są piękne, ale najbardziej podoba mi się nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są bardzo ładne, ale skoro trzeba wybrać stawiam na 2.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuję na 1, zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie esencją zachodu słońca jest praca numer 1 i na nią oddaje swój głos:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Numerki są pod spodem jak dobrze się zorientowałam więc głosuję na nr 12:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 10 :) (choć 4 i 1 też są piękne :) )

    OdpowiedzUsuń
  12. głosuję na 1:) Piękne tematycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie to - nr 10
    pozdrowioonka

    OdpowiedzUsuń
  14. Głosuję na pracę nr 1
    Szkoda,że nie można na dwie bo jest inna praca która która również mi sie podoba, juz widziałam na nia głosy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace są piękne, ale swój głosik oddaję na 10

    OdpowiedzUsuń
  16. No miałam problem , bo tematycznie praca nr 1 pasuje , zachwyca mnie tez praca nr 5 , ale wybieram pracę nr 13 !!!!!!!!!! i niech nikt się nie dziwi i nie pyta mnie o logikę hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja nie będę wcale a wcale oryginalna głosuję na nr 1 - choć szczerze powiem praca nr 3 zabiła mi ćwieka chętnie poznam autorkę tej oryginalnej pracy po ogłoszeniu wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 13 piękna, ale nijak mi nie pasuje do tematu dlatego nr 1

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)